Helt som planlagt…

Jeg var så heldig at imorges blev fuldstændig som planlagt. Nemlig næsten helt weekend-agtig. Boller blev formet og ovnen tændt, og mens jeg var i bad spredte der sig den mest vidunderlige duft af chokolade og kanel i huset. Et par stearinlys blev tændt i køkken og stue, og der blev spist morgenmad med udsigt til den snedækkede have, mens jeg skrev dagbog og ladede op til dagen – ganske enkelt perfekt…

IMG_1724

IMG_1727

Jeg har altid elsket mine stille morgener, og da jeg er a-menneske og min mand ultra b-menneske, så har jeg rigtig mange af dem. Et stille hus, og mig der tuller rundt i pyjamas, drikker the og kigger ud af vinduet. Dagens the-valg faldt på denne her:

Candy Cane Lane

Source

Har villet prøve den i mange år, og i år fandt jeg den endelig på hylden i Netto, til den nette sum af 18 kr. Den røg fluks i kurven sammen med deres Nutcracker Sweet version som forsøder mine eftermiddage på kontoret med smagen af karamel og hygge.

Hvordan ser din perfekte morgen ud?

Leave a Reply

