Morgenløb og snevejr

IMG_1800

IMG_1799

Kunne mærke da jeg vågnede, at dagen skulle starte aktivt hvis jeg skulle føle mig sådan rigtig glad. Så løbeskoene blev smidt på og jeg nåede lige præcis en tur ved søen inden sneen begyndte at falde – trængte til at se den blå himmel! Og selvom det jeg udfører her i 34. uge i min graviditet måske ikke heeelt ligner det løb jeg har været vant til, så er det fantastisk at være ude og mærke jorden under fødderne. Kender I følelsen af, at dagen skal kickstartes på en eller anden vis, for ikke at føle at den bare forsvinder i sump? Sådan en løbetur giver altså bare en energi der lægger op til en aktiv nydelses-dag, på en helt anden måde end når jeg bare tuller fra sengen og ind til avisen.

Den friske luft kvitterede med røde kinder, og nu er jeg helt klar til at nyde dagen inde fra stuen, mens jeg drikker morgensmoothie, spiser hjemmebagt brød og kigger ud på sneen der falder. For 6 år siden kunne jeg ikke nyde at løbe. Nu er det mit helle, min egen-tid, hvor jeg kan gøre hvad det passer mig, og få hjernen til at falde på plads igen…

Leave a Reply

