Dagbog

image

Manden har lavet jasminthe, det er buldrene mørkt udenfor og skålen er fyldt med græsk yoghurt, blåbær og hjemmelavet muesli. Her er dejlig varmt i stuen, og den sidste ting der bringer mig ro her til morgen, er min dagbog. Der er noget rensende over at få tankerne ned på papir, som både kan hjælpe med at falde ned om aftenen, men også tit gør mig klar til en ny dag. Det er yndlingsmorgen hvis jeg har tid til en stille stund med kuglepenen og min notesbog… Hvad giver dig en god start på dagen?

Leave a Reply

