Pusletaske og forår undervejs

Mens regnen (og sneen!) faldt udenfor, gik jeg igang med projekt pusletaske.

IMG_1825

Jeg havde ikke noget mønster, da jeg ikke havde fundet præcis det jeg gerne ville have, så ingeniøren i mig blev fundet frem, og der blev tegnet og regnet til den store guldmedalje. Har indtil videre fået klippet foret, der bliver i tekstil-voksdug og med to slags lommer, og syet lommerne på.

IMG_1826

IMG_1824

Yderstoffet bliver grå- og hvid-stribet bomuld, så den også kan bæres af manden uden de store ramaskrig. Nåede ikke helt så langt som planlagt i dag, da projektet blev afbrudt af solen og den blå himmel der tittede frem, men har jo også tid nok.

Det var en fantastisk oplevelse: At kunne kigge ud af vinduet på en almindelig mandag, og sige “Solen skinner, nu går jeg en tur!”, i modsætning til “Nåh, nu skinner solen… Jeg håber den stadig er fremme når jeg kommer hjem kl. 18”

IMG_1816

IMG_1819

IMG_1815

Turen gik ud over markerne og ned langs søen i 45 vidunderlige minutter, mens solen varmede mit ansigt. Og tænk engang hvad der mødte mig i forhaven da jeg kom hjem:

IMG_1823

Foråret er på vej!

2 thoughts on “Pusletaske og forår undervejs

Leave a Reply

