Et år kan ændre meget…

Min sidste post var d. 13 februar 2013. Jeg gik med en kæmpe mave og ventede på at blive mor, bagte og lavede mad i lange baner i forstaden og brugte uendeligt meget tid med min friske men kræftsyge mor. Siden da er meget ændret, intet bliver nogensinde det samme, mens nogle ting aldrig ændrer sig…

Fast forward til et år senere. D. 14 februar 2014 havde jeg min vidunderlige – næsten 1 årige – søn i mine arme, mens jeg græd uendelige tårer over min mor der gik bort på netop denne Valentines dag.

Jeg har dybe ar på sjælen, der langsomt er ved at udvikle sig til faste følgesvende, og samtidig oplever jeg lykke og glæde i ubeskrivelig overflod, når min lille spilopmager fjoller, kysser, krammer og vil op til sin “ooar”. Og så er jeg stadig ved at finde ud af, hvordan man er mor uden sin mor. Vigtigst af alt har jeg brug for ro, fokus på hvad der skal fylde i mit værdifulde liv og kærlighed til mig selv og mine nære. En genoplivning af bloggen er et skridt på vejen. Velkommen til, endnu engang…

Kirke

Leave a Reply

