Den lille glæde ved skrivebordet

Jeg har været i den heldige situation, at den første uge efter ferien kunne bruges på at arbejde hjemmefra. Det har givet en vidunderlig start, og den ekstra time om dagen jeg får, når jeg ikke skal transportere mig, har været brugt på afslappet leg med lille E – uden forventninger og deadlines. Og så er det heller ikke helt dårligt at sidde i yogatøj foran computeren…

Et af mine sommer-fortsæt er, at hente blomster ind fra haven til små fine arrangementer, der kan få mig til at stoppe op og få et lille skud afslappende natur i løbet af dagen. I dag havde jeg derfor selskab på skrivebordet af denne lille buket glæde:

DSC_0558

DSC_0559

DSC_0560

 

Masser af vand leveret på fineste vis af TineK kande og god Bjørnstad chokolade har gjort arbejdet til en hyggelig affære. 

 DSC_0570

DSC_0565

Leave a Reply

