Om verdens mest sørgelige reklame

Jeg har set en ny reklame for Bibob på youtube – og bliver simpelthen nødt til at dele den, for det er noget af det mest sørgelige og misforståede jeg nogensinde har set!! Jeg stødte på den da den konsekvent bliver sendt før Byggemand Bob der lige nu hitter, og dens budskab er så langt fra noget jeg har lyst til at dele med mit barn som muligt.

Reklamen hedder #Altidpå og kan ses via linket nedenfor. En person har telefonen med overalt, og slipper den ikke engang for at lave mad eller gå på toilettet – og alle hårene stritter på mig!!! Hvornår er det lige blevet er mål i sig selv, at have telefonen med og være online konstant? At gå glip af livet fordi du checker dine venners liv konstant? Eller Kim Kardashians for den sags skyld. Hvis du ikke kan huske hvad du spiste igår, eller hvornår din datter sagde mor for første gang, så er det måske fordi du gloede ned i telefonen imens. Håbløst….

Leave a Reply

